איתי לוי – “אחרי הכל מתגעגע”

איתי לוי - "אחרי הכל מתגעגע"
איתי לוי – “אחרי הכל מתגעגע”

איתי לוי הזמר שהצליח לכבוש ולגעת בלבבות כל העם, יוצא בסינגל חדש ומרגש- “אחרי הכל מתגעגע“, סינגל נוסף בדרך לאלבום רביעי ובעיצומן של ההכנות להופעת הענק בפעם השנייה בקיסריה לפתיחת הקיץ!
הסינגל “אחרי הכל מתגעגע” מדבר על זוגיות בה האישה לא מתחשבת ולא שמה לב איך היא הורסת את הקשר בין השניים.
הקליפ צולם בשחור לבן במגרש גרוטאות, בפינה שקטה בה דמותו של איתי לוי נפרדת מרסיסי אהבה שכבר לא קיימים. את האהבה מסמל הפסנתר עליו נכתבו שירי האהבה ואת הצורך של איתי לפרוק את הכאב ולהשתחרר מאהבה שאינה יותר, ובכך להרוס את הפסנתר עד יסוד ורק אחרי שנהרס, הצבע חוזר לחיים לצד הפסנתר הבוער.
“אחרי הכל מתגעגע” נכתב והולחן ע”י תמר יהלומי ויונתן קלימי, ומגיע אחרי תקופה מורכבת בחייו האישיים של איתי, בה חווה מספר פרידות ומערכות יחסים שחלקן אף כללו מגורים משותפים. שיר נוגע המחבר את כל חלקי הפאזל, שנכתב והוצע בתקופה זו ולכן נקשר למילים ומאוד התחבר לתוכן השיר.
בימים אלו מתחיל איתי לוי את ההכנות להופעת פתיחת הקיץ בקיסריה- בהמשך לסבב הופעות חורף מוצלח במיוחד בו הגיע איתי לוי לבמות הגדולות ברחבי הארץ, ביניהם מופעי 360 בהאנגר 11 וארה”ב, מגיע בפעם השנייה בקריירה לבמת קיסריה הגדולה להפנט את הקהל בהופעת ענק לפתיחת הקיץ (26.5)! עם כל הלהיטים הממכרים מהאלבומים האחרונים ביניהם: “מסיבה בחיפה”, “פרח בשממה”, “היי את”, “שתשרף האהבה”, “הפוך” ועוד רבים וטובים.

איתי לוי – “אחרי הכל מתגעגע”