שירי מימון ושמעון בוסקילה – “תמיד איתי”

שירי מימון שמעון בוסקילה

שירי מימון ושמעון בוסקילה – “תמיד איתי”  המופע המשותף של מימון ובוסקילה חוזר לסיבוב קיץ קצר עם הפתעה בקנה: שיר חדש שיוצא היום לתחנות הרדיו – “תמיד איתי” !

לא בכל יום קם מופע שמצליח להקסים מדינה שלמה. לפני שלוש שנים זה קרה ומאז … היסטוריה. המופע המשותף גרף כל הישג אפשרי, כולל: הכתרה כ’מופע השנה’, אלבום פלטינה ומעל 350 הופעות ברחבי הארץ.

בחצי שנה האחרונה חווה כל אחד מהצמד, בנפרד, תקופה של פריחה: שמעון השתתף בפאנל קבוע בערוץ 24 והקליט אלבום חדש שצפוי לצאת בסתיו 2013, ושירי ילדה את בנה הבכור והוציאה אלבום סולו עטור שבחים.
כעת, לאור דרישת הקהל, הם חוזרים להרפתקה קיצית הכוללת שלושה מופעים ושיר חדש, “תמיד איתי”, אותו כתבו סהר חגי ומיכאל וקנין והלחין שמעון בוסקילה.

כזכור, המופע המשותף מבוסס על הרפרטואר של כל אחד מהצמד אשר מבוצע במשותף, על שירים חדשים שנכתבו במיוחד עבור החיבור בין שירי ושמעון ועל שירים ששמעון הלחין לאחרים. המופע כולל להיטי ענק שכל בית בישראל מכיר: גשם שיבוא, יותר טוב לסלוח, עד סוף העולם, את המחר שלי, חלק ממך, גן עדן, כשהלכת, עלש, תגידי, שיר תקווה, שלג בשרב, כמה אהבה, רציתי שתדעי / לא רואה, לאן שלא תלכי, יא מאמא, השקט שנשאר.

29/6 בנייני האומה ירושלים
3/7 אמפי’ מיתר
27/7 אמפי’ קיסריה

שירי מימון ושמעון בוסקילה – “תמיד איתי”