אייל גולן – ‘לא פשוט להיות פשוט’ אלבום כפול

אייל גולן - 'לא פשוט להיות פשוט' אלבום כפול
אייל גולן – ‘לא פשוט להיות פשוט’ אלבום כפול

אייל גולן גאה להשיק את אלבומו הכפול החדש: ‘לא פשוט להיות פשוט

כשנה לאחר יצאת האלבום “רחוק מכאן”, אשר זכה להצלחה מסחררת בתולדות המוסיקה הישראלית, הגיע למעמד פלטינה משולשת על מכירות של למעלה מ-90 אלף עותקים תוך חודש ימים בלבד, צבר מעל 50 מיליון ציפיות ביו טיוב, עם עשרות אלפי הורדות בשלושת חברות הסלולר הגדולות בישראל והשמעות שיא בתחנות הרדיו בכל רחבי הארץ,
אייל גולן משיק לראשונה אלבום כפול חדש:
‘לא פשוט להיות פשוט’
לראשונה, האלבום הכפול החדש ‘לא פשוט להיות פשוט’ שהינו אלבום ה-20 במספרו, משלב שני חלקים של 10 שירים שקטים ו-10 שירים קצביים.
באלבום כפול זה, כבשאר אלבומיו, דואג אייל גולן להציג גיוון רב בסגנונות שונים וייחודים, שירים ים תיכוניים אשר משחזרים את המקצב המזרחי האותנטי, צלילים מז’אנר הרגאיי ובלוז, דיפ האוס, בלדות מלאות נשמה, שירים קיצביים המשלבים נגיעות של דאנס אלקטרוני ושיתופי פעולה יוצאי דופן.
השירים הופקו, עובדו, הולחנו ונכתבו על ידי מיטב היוצרים בארץ.

אייל גולן, מסר:
“את דרכי המוזיקלית התחלתי לפני שנים רבות, אך עדיין הוצאה של אלבום חדש מהווה עבורי התרגשות עצומה.
גם הפעם חיפשתי “להמציא את עצמי” מחדש ולהעניק למאזינים מוסיקה מגוונת ומשובחת.
איסוף החומרים, התהוותם והפיכתם לשיר מרגשת אותי כל פעם מחדש.
כל שיר עבורי הוא כמו ילד שנולד.
לראשונה באלבום כפול זה, שהינו 20 במספרו, שילבתי 20 שירים ים תיכוניים עם צלילים ורמיזות מז’אנרים וסגנונות שונים ומגוונים, מקצבים מזרחים אותנטיים, נגיעות של בלוז ורגאיי, דיפ האוס, בלדות מלאות רגש ונשמה ושירים קצביים.
אלבום זה קרוב מאוד לליבי ומוקדש כולו לילדי האהובים, שמאירים את חיי, ליאם אלין ויאן.
כולי תקווה כי תיהנו מאלבום זה
ובהזמנות זו ארצה לאחל לכל עם ישראל חג פסח שמח וכשר”.

האלבום הכפול “לא פשוט להיות פשוט” כולל את הלהיטים שכבר זכו לאין ספור השמעות וכבשו את המצעדים בתחנות הרדיו ברחבי הארץ: “בלי להתכוון”, “יפה לך להיות מאושרת”, “מזל” (דואט עם עומר אדם) ו”GODA BUBA”.

 

את האמת אחרי מספר סינגלים ששחרר אייל גולן חשבתי לעצמי שעומד לצאת אלבום מאכזב שאייל נסחף אחרי הזרם הפופ הסתמי האלקטרוני וזה הכיוון אחרי ששמעתי את האלבום הופתעתי לטובה שאייל בחר בכל זאת להשאר על האמת של המוסיקה המזרחית ולשחרר בלדות מרגשות ושירים באמת יפים כולל חידושים ,וזה משמח אותי לראות שזמר בקנה מידה של אייל לא באמת ממש נסחף אחרי העדר של הפופ הסתמי למרות ששילב כמה כאלו במילה אחת שאפו!! אייל גולן – ‘לא פשוט להיות פשוט’ אלבום כפול

אייל גולן – ‘לא פשוט להיות פשוטאלבום כפול