איתי לוי – ג’סטה – שיר הנושא של הסרט

 איתי לוי  - ג'סטה – שיר הנושא של הסרט
איתי לוי – ג’סטה – שיר הנושא של הסרט

מאת:תמיר סאסי

אמריקה זה כאן! מרענן לפתוח את עונת הרחצה החמה במיוחד השנה, תרתי משמע, לא רק עם סינגלים חדשים ומקפיצים אלא גם עם סינגל נושא לסרט קיצי חדש “ג’סטה” שמגיע אליכם עם ניחוח של הצלחה, חבר’ה צעירים, עושר, וצחוק, הסרט יצא להקרנה ב 6/7 בבתי הקולנוע עם סיפור חמוד על שלושה חבר’ה צעירים שפיתחו אפליקציה פשוטה “ג’סטה” ועשו ממנה ארגזים של כסף והצלחה גדולה אך עם הזמן גילו שלא הכל ורוד…

רגע לפני הופעה בקיסריה איתי לוי המוכשר מתפנה ועושה “ג’סטה” לסרט ומבצע את סינגל הנושא ללחן ולהפקה המוסיקלית של אלי הנרי למילים של אלי הנרי ופלד .
גם קצת ביקורת בונה לא תזיק ואפשר לומר שיכולנו לחיות בלי שילוב הראפ בסינגל שמרגיש שם קצת לא קשור, נוסף לכך תוכלו למצוא את הסינגל גם בערוץ הרשמי של איתי לוי וגם בערוץ של יונייטד קינג, מה שגורם קצת לבילבול כי בערוץ של לוי הוא חצה את רף ה 200 אלף צפיות לעומת יונייטד קינג שלא הגיע ל 300 צפיות בלבד עם לייק אחד, סליחה שני לייקים (אני הוספתי אחד) מצבים כאלה גורמים לבילבול ואף לפיצול של הצפיות, וחבל!

אם איתי לוי יבצע את “ג’סטה” בקיסריה? אני בספק, מה שבטוח הוא יבצע את הדואט החדש שהוא מכין לנו בתנור עם אייל גולן “חתונת השנה”.

איתי לוי ג’סטה – שיר הנושא של הסרט