איתי לוי – “היי את”

איתי לוי – "היי את"
איתי לוי – “היי את”

איתי לוי – “היי את” סינגל וקליפ חדש

את שנת 2016 סגר איתי לוי עם רקורד מדהים של הצלחות: הוא זכה לקבל מגן הוקרה על 3,000,000 מיליון שימושים והורדות ביו מדיה (נתון אדיר), הוא הביא את אחד מלהיטי השנה “מסיבה בחיפה” (21 מיליון צפיות), הוא הופיע בעשרות מופעים פתוחים – כולם היו סולד אאוט מראש וזכה להצלחה גדולה עם אלבום שני “כל העיר יודעת”.

בדרכו לאלבום שלישי הוא מיצב את עצמו כשם הבולט ביותר מהאמנים הצעירים ופורצי הדרך בז’אנר הים תיכוני. יש לו תו איכות, ייחודיות וקסם אישי, ושרשרת להיטים שלא מביישת אמנים עם רפרטואר של שנים: “מה עובר עליך”, “אף אחת אחרת”, “נשב ונדבר”, “כמעט שיר אהבה”, “ילדות של פעם”, “כל העיר יודעת”, “יום שני”, “בשעות המתות”, “חמש מילים”, “חוטים ומיקרופונים”, “שריקות”, “חיכיתי חיכיתי”, “הפוך” ו-“מסיבה בחיפה”.

את שנת 2017 הוא פותח עם סינגל וקליפ חדש “היי את”. את השיר כתב והלחין נתנאל ששון ועל העיבוד וההפקה המוסיקלית מנצחים דולב רם ופן חזות, השיר מבליט שוב את איכויותיו הקוליות של איתי שמצליח לרגש ומביא בלדה שחודרת ישר ללב.

בימים אלו מצטלם איתי לעונה החדשה של “מחוברים” שתעלה בקיץ הקרוב ב HOT, הוא נבחר מתוך עשרות שמות לבצע את שיר הנושא לסרט הקולנוע המדובר “ג’סטה” שייצא בקיץ הקרוב למסכים, והוא ממשיך את סיבוב ההופעות המצליח ברחבי הארץ עם סיבוב הופעות חורף בזאפה:

הופעות קרובות:
23/1/17 זאפה הרצליה
24/1/17 זאפה ירושלים
31/1/17 זאפה חיפה
10/2/17 זאפה ת”א – מופע צהריים

איתי לוי – “היי את