בר צברי – “שוב”

הזמר בר צברי בסינגל חדש “שובמהמשתתפים הבולטים בעונה השניה של התוכנית “אייל גולן קורא לך” בעיקר בזכות סיפורו הנוגע ללב ושירו  המרגש “עכשיו” שהפך ללהיט. עם סינגל חדש:

בר צברי , בן 19, זמר ויוצר, מחדרה, החל לשיר בבית הספר היסודי כשאחת המורות זיהתה את כשרון השירה וצירפה אותו למקהלת בית הספר. בר החל להופיע בטקסים והמשיך בלהקות של חטיבת הביניים.

בתיכון הצטרף למגמת התיאטרון. במסגרת ההכנה לבגרויות החליטו כמה חברים מהמגמה להכין הצגה עבור מבחן הבגרות המעשית בתיאטרון, אחת המשתתפות בהצגה היתה אור חיה שטרית, אחרי חיזורים רבים החלו השניים בקשר אהבה עמוק ואמיתי. אור שחלתה בעבר בסרטן הצליחה להבריא, אך אחרי שנה של קשר בין השניים חזרה לאור המחלה.

בר לא היסס לרגע, להיפך, הוא פרש מהשרות הצבאי כלוחם וביקש העברה לאזור המרכז על מנת שיוכל לתמוך וללוות את אור בהחלמה. אחרי שנה, המחלה גברה על אור והיא נפטרה.

חבר שרצה לעודד את מצב רוחו ולהגשים לבר את חלומו לשיר, רשם אותו לאודישנים של התוכנית “אייל גולן קורא לך”. בתחקיר לפני האודישן, סיפר בר לאחת המפיקות שכתב שיר על חברתו שנפטרה. המפיקה התרגשה מהסיפור והחליטה שבאודישן הראשון זה השיר שבר ישיר מול השופטים.
כשאייל גולן שמע את בר מבצע את השיר, החליט לקחת את בר ולהקליט אותו בצורה מקצועית ולהוציא אותו כסינגל רשמי לתחנות הרדיו. השיר והקליפ הפכו במהרה להצלחה.

בימים אלו עובד בר על אלבום הבכורה שיכלול חומרים מקוריים אותם כתב והלחין.

“בשבילי המוזיקה היום היא השקט הנפשי שלי, השקט שלי ליצור מוזיקה , עד היום שחברתי אור נפטרה אני קמתי בשבילה בבוקר, היום אני קם בשביל המוזיקה, זה מה שמחייה אותי ונותן לי אושר, המקום מפלט שלי שבו רק אני והמוזיקה נפגשים אני והשירים שאני יוצר, פשוט כיף אמיתי!”

מילים ולחן: בר צברי
עיבוד והפקה מוסיקלית: תמיר צור