דודו אהרון – ‘ימים טובים’ אלבום חדש

דודו אהרון – 'ימים טובים'

דודו אהרון – ‘ימים טובים‘ אלבום חדש

הזמר-יוצר החם ביותר בתעשיית המוזיקה עם אלבום חדש שכולל 18 שירים !
בתוך ארבע שנים, הפך דודו אהרון לאחד מהזמרים והיוצרים המוערכים והנחשבים ביותר בתעשיית המוזיקה בישראל.
עם שלל תארים בתעשיית המוזיקה בישראל: זמר השנה, מלחין השנה של אקו”מ, היכל התרבות, קיסריה והיכל נוקיה, שיאי הורדות בסלולאר, שיאי השמעות בתחנות הרדיו, היו טיוב השני בגודלו בישראל ושרשרת להיטים שלא מביישת אמנים עם קריירה של עשורים שלמים.
עכשיו הוא משחרר את אלבומו החדש ‘ימים טובים‘ שכולל 18 שירים חדשים שאת רובם כתב והלחין דודו אהרון. על ההפקה המוסיקלית עבד דודו יחד עם יעקב למאי, תמיר צור, רביד קשתי, דודו קומה, אלי אדרי, אבישי ספיר, מיכאל פרוסט ועידו ריבלין.
האלבום החדש כולל את הלהיטים “האוטו שלי, היופי שלך”, “לילה מסובך” (עם ג’ולייטה), “אבא, סלח לי”, “תהיי שלו”, ו”דודו, יאללה יאללה” שיר הנושא מתוך תכנית הטלוויזיה ‘הרווק’.
באלבום מספר רב של שירים שנחשפים לראשונה: “ימים טובים”, “לעשות לך טוב”, “הלב”, “ביום שנפגש”, “מה עשית לי?!”, “יכול ללכת”, “בואי הלילה”, “זוכר”, “כמוך לא אמצא”, “אם רק תחזרי”, “אחרייך”, “לא מאוחר לשנינו”.
את רוב השירים באלבום כתב והלחין דודו אהרון ושירים נוספים כתבו והלחינו: יוסי גיספן, רמי לב, עדן חלף, אבישי ספיר, ירון כהן, נועם חורב, תומר הדדי ואיילן גולן שהלחין עבורו את השיר “לא מאוחר לשנינו”.
עוד ביצוע מפתיע באלבום הוא “קרוסלה” במקור שיר של בן ארצי שגם לוקח חלק ומנגן ושר בביצוע המחודש במקור משנת 2007 פה בביצוע מרגש של דודו שחודר ישר ללב.
אלבום חדש לאחד מהזמרים והיוצרים הכי אהובים ומצליחים בישראל.