דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי – “אימי אימי”

דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי - "אימי אימי"
דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי –
“אימי אימי”

דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי
אימי אימי

הפקה מוזיקלית: דודו טסה וניר מימון
מתוך האלבום המוערך של דקלון וסגיב כהן בשירי אהובה עוזרי ולרגל זכייתה בפרס מפעל חיים מטעם אקו״ם יוצאת לרדיו גירסה חדשה של אחד משיריה הגדולים והאהובים של אהובה ״אימי אימי״. במקביל ממשיך סיבוב ההופעות המצליח המלווה את יציאת האלבום ויגיע ב 10/4 לזאפה הרצליה
אחרי הסינגלים המצליחים “קול קורא” ו”עמק הפרחים” יצא האלבום המרגש שכולו מחווה ליוצרת הענקית אהובה עוזרי. דקלון-מעמודי התווך של המוסיקה הישראלית ים-תיכונית, גדל יחד עם אהובה בכרם התימנים ויש בין השניים קירבה אדירה ועבר משותף. לאחרונה כיכבו יחד עם אמנים נוספים שגדלו בכרם בסדרה הדוקומנטרית ששודרה בערוץ המוסיקה “מהכרם עד קיסריה”. דקלון, אהובה וחבריהם היו הבסיס של כל המוסיקה הים תיכונית כפי שאנחנו מכירים אותה היום. הם הבואנה ויסטה קלאב של המוזיקה המזרחית בישראל והם ממשיכים להופיע וליצור באותה חדווה ותשוקה שאפיינו אותם בתחילת דרכם.
החיבור בין השלושה – דקלון , סגיב כהן ואהובה עוזרי מזרים דם חדש בעורקי השירים בעיבודם של דודו טסה וניר מימון. “עמק הפרחים”, “אמי אמי”, “קול קורא” ושאר השירים המצוינים של אהובה זוכים לביצועים עדכניים שעושים הרבה כבוד לגירסאות המקור. האלבום מכיל את מיטב הקלאסיקות של אהובה עוזרי שכתבה והלחינה את רוב שיריה ולצערנו נבצר ממנה לשיר אותם כיום. השירים זוכים לביצועים של דקלון וסגיב כהן שמונעים מכבוד והערכה לאחת היוצרות הגדולות בזמר הישראלי כשאהובה מלווה אותם בכלי הנגינה המיוחד הבולבול טרנג.

דקלון וסגיב כהן מארחים את אהובה עוזרי –
“אימי אימי”