הצעת חתונה לנסרין והרשת מגיבה בחומרה !!

הצעת חתונה לנסרין והרשת מגיבה בחומרה !!
הצעת חתונה לנסרין והרשת מגיבה בחומרה !!

לפני כ9 שעות הזמרת נסרין העלתה פוסט עם הצעת נישואין מבן זוגה כ10 שנים
אביעזר בן מוחה , ןכתבה באנגלית i do אז סינגל חדש לנסרין הצעת חתונה
ודברים טובים שעוברים על נסרין בימים אלו

במהלך היום נתקלנו בהמון פרסומים בקבוצות ווטסאפ למינהם וברשת הפייסבוק בהודעה מוזרה
אנחנו מאחלים לנסרין מזל טוב ובהצלחה

תוכן ההודעה שרצה מהבוקר בקבוצות ווטסאפ רבות !!
*חובת השעה*

*כל ישראל ערבים זה לזה*

*”ולא תתחתן בם, בתך לא תתן לבנו ובנו לא תקח לבנך, כי יסיר את בנך מאחרי ועבדו אלוהים אחרים וחרה אף ה’ בכם והשמידך מהר” (דברים ז’: ג’,ד’)*

*שומו שמיים והזדעזעי ארץ*
אביעזר בן מוחה מאשדוד המכונה “אלוף הדרבוקה” מרוקאי חמוד דיאלנ’ה משלנו החל לנגן לפני מספר שנים לזמרת הערבייה נסרין קרדי זוכת התכנית הראשונה של “אייל גולן קורא לך” השניים התאהבו ואמש הציע אביעזר נישואין לנסרין והשניים הולכים להינשא השם ירחם. מתחננים אליכם יהודים רחמנים בני רחמנים תתקשרו ותנסו לשכנע את היהודי הזה שיבטל את החתונה עם הערביה.

עם ישראל הוא עמו הנבחר של ה’, “גוי קדוש”. העם היהודי צריך להיות מובדל מהעמים האחרים על מנת לשמור על קדושתו וייחודיותו. איסור נישואי התערובת בא כדי לשמור על עם ישראל שלא יתערב זרע הקודש בעמי הארצות וכן שהעבודה זרה שרווחה בין העממים האחרים לא תשפיע על עם ישראל. כבר לפני 2,500 שנים, כאשר חזר המנהיג עזרא הסופר לארץ ישראל הוא הזדעזע לגלות כי יהודים רבים בירושלים נישאו בנישואי תערובת והתפלל לה’ באומרו “הנשוב להפר מצוותיך ולהתחתן בעמי התועבות האלה? הלא תאנף בנו עד כלה, לאין שארית ופליטה” (עזרא ט’, י”ד). עזרא אילץ את היהודים להתגרש מבני הזוג הנוכרים ואף הוציא את ילדיהם מכלל ישראל.

אביעזר בן מוחה ומספר הטלפון שלו

נסריןאביעזר בן מוחה

הסינגל החדש של נסרין