מאור אדרי – בא לי בטוב (אלבום)

 מאור אדרי – בא לי בטוב (אלבום)
מאור אדרי – בא לי בטוב (אלבום)

מאת :תמיר סאסי

מאור אדרי בא לנו בטוב כמו תמיד ומשחרר לכם אלבום שלם הכולל 16 שירים מושקעים במיוחד, האלבום החמישי במספר, עם הסלסולים האופייניים, הפזמונים הקליטים, העיבודים הנוגעים והכל ארוז בעטיפה אותנטית עם השם “בא לי טוב“.
באלבום תמצאו את “קטנה” ששוחרר באוקטובר שנה שעברה, “עוד דקה לאהוב” , “כמו פעם” שכתב מאור עם אלון דה לוקו ועוד שירים חדשים וטובים שעוסקים במערכות יחסים מכל מיני היבטים וצורות, אולי קצת כמו מאור שלא ממש מצא את האחת שלו כמו שזכינו לראות את מאור בתוכנית “זמר החתונות”.

צריך לשים לב שכמעט כל הסינגלים של מאור אדרי הם פרי יצירתו בין בכתיבה, בלחן או בהפקה המוסיקלית, בשונה מאומנים רבים הוא בוחר לא רק להיות מעורב באופן מלא, אלא גם ממש להיות היוצר והמפיק ועדיין להביא לנו יצירות מופת שקשה להישאר אדיש כלפיהן.

נדמה שהאלבום הזה של מאור מאוד אישי, אפילו מאוד סולידי, והושקעה בו מחשבה רבה ואם לא די בכך מאור מפרגן בסינגל בונוס, שדרוג לסינגל “קטנה” רק הפעם, “זינה” שאותו הוא מבצע בדרך אותנטית וייחודית!

ואם בא לכם לשמוע את את כל החבילה היפה הזאת בהופעה חייה אז בסוף אוגסט הקרוב מופיע מאור אדרי עם האלבום המשובח הזה בלייב פארק ראשון לציון אין ספק שיהיה חם.

בקיצור האלבום בא לי טוב

מאור אדריבא לי בטוב (אלבום)