משה פרץ – “כל המילים השמחות” אלבום

משה פרץ

כל המילים השמחות”  אלבומו השישי של היוצר והזמר משה פרץ

“האלבום החדש ‘כל המילים השמחות‘ הנו המשך ישיר של האלבום המצליח ‘זיקוקים’ ומהווה התפתחות טבעית שלו” אומר משה פרץ לרגל השקת אלבומו השישי, “אני מרגיש שנשארתי נאמן לקו המוסיקאלי הייחודי שלי ובחרתי לחדש בתחומי ההפקה המוסיקאלית שנעשתה, רובה ככולה, באולפן הביתי שלי עם הסאונד הייחודי שלו. מי שיתעמק במילים בין אם נכתבו על ידי או על ידי אחרים יקבל הצצה אישית אל מעמקי ליבי ונשמתי”.

“כמו כן” מוסיף משה פרץ, “התרעננתי עם יוצרים חדשים שהעניקו לי שירים מקסימים ביניהם לורן בנג’מין, סהר חגי, ניצן קייקוב וטל שגב, כל אחד בדרכו, לקח אותי למחוזות אליהם רציתי ללכת. שני דואטים שונים האחד מהשני, מצאו את דרכם לאלבום זה. דואט אחד מקפיץ עם ליאור נרקיס ודואט שני מרגש עם אגם בוחבוט הילדה שכבשה את ליבי”.

האלבום “כל המילים השמחות” הפקתי באולפן האישי ובשיתוף עם יעקב למאי , תמיר צור , ושי ראובני שאיתם התחילה דרך, מגיש שישה-עשר שירים, אשר מתוכם אחד-עשר נכתבו והולחנו על ידי משה פרץ בהם “כל המילים השמחות”, “תופס אותי חזק”, “הטעם הישן”, “זיכרונות”, “ילדה קטנה” אשר שר בדואט עם התכנית זוכת בית ספר למוסיקה הילדה אגם בוחבוט, “יום עובר”, “אולי הלילה”, “את שאהבה נפשי”, “בנאדם”, “אלוהי שבשמיים”, “מול כל העולם” אשר שר בדואט עם ליאור נרקיס, וחמישה שירים נוספים: “הראשונה” אשר כתב נועם חורב והלחין לורן בנג’מין, “שר לך” אשר כתב סהר חגי והלחין ניצן קייקוב, “גר בליבך” אשר כתב והלחין טל שגב ,”מתח באויר” אשר כתב צ’ולי זכאי והלחין שי ראובני, “חלמתי” אשר כתב יוסי בן דוד והלחין נדב אסולין .

משה פרץ, בן 30, הינו כותב, מלחין וזמר ישראלי. מאחוריו חמישה אלבומים: “מביט אל המרומים”, “אש”, “אלייך”,”מהשמיים” ו”זיקוקים”, בהם להיטים רבים: “אש”, “האישה שלי”, “אלייך”, “כל בוקר”, “אין כמוך”, “שתיים בלילה”, “אשמור עלייך”, “זיקוקים” ועוד.

בשנה האחרונה השיק פרץ את הסינגלים “אולי הלילה”, “הטעם הישן”, “הראשונה”, “חלמתי”, ו-“מול כל העולם” מתוך אלבומו השישי אשר יוצא בימים אלה: “כל מילים השמחות”.

בינואר 2010 הוכרז משה פרץ כזוכה בפרס ע”ש עוזי חיטמן “תגלית השנה” של אקו”ם. משה פרץ אשר כיכב בגמר התכנית “רוקדים עם כוכבים”, שימש כמנטור בתכנית הטלוויזיה “בית ספר למוסיקה” ושופט בעונת העשור של התכנית “כוכב נולד” נמצא בימים אלו בעיצומם של צילומי התכנית “אקס פקטור” כשופט בפאנל השופטים.