נאור אורמיה – “והיא תראה”

נאור אורמיה - "והיא תראה"
נאור אורמיה – “והיא תראה”

נאור אורמיה בסינגל חדש “והיא תראה

נאור אורמיה כוכב התוכנית “הצילו אני לא יודע לבשל” יוצא בסינגל קצבי חדש- “והיא תראה” בשיתוף פעולה עם צמד היוצרים האלקטרונים מאש & דרוב כמו רוב שיריו גם את השיר הזה כתב והלחין אורמיה והוא בסגנון ייחודי של דאנס ים תיכוני וזה לאחר שני אלבומים מצליחים, זהו הסינגל השלישי מתוך אלבום שלישי שיראה אור בקרוב יחד עם מופע חורף מושקע.
נאור מספר שאת השיר הוא יצר כאשר שמע ביט ותוך דקות הלביש עליו מילים לדבריו הוא מעביר מסר על כך שהעולם שאנו חיים בו כולם מחפשים אהבה.
הוצאה הסינגל מלווה בקליפ מושקע בו משתתפת דוגמנית העל נדיה לורן מי שבעבר גם חלקה זוגיות עם אורמיה, הקליפ מספר על בחור צעיר מצליח שרואה שער של דוגמנית במגזין בלייזר מתאהב בה בתמונה ויוצא לחפש אחריה עד שמוצא אותה ומפגין אהבה.
הזמר היוצר נאור אורמיה עמוס בעשיה רבה בתקופה האחרונה וזה כולל תוכנית ראליטי חדשה בפריים טיים (הצילו אני לא יודע לבשל, קשת ערוץ 2) , פרויקט מוזיקאלי גדול לחברת עלית, זוגיות יציבה, הופעות רבות ומופע חורף מושקע בקרוב.
בימים אלו עובדים אנשי ההפקה של נאור ולהקתו על מופע חורף שיתקיים ב-20 בדצמבר בהאנגר 11 (נמל תל אביב)  הופעה זו צפויה להיות ההופעה הגדולה ביותר של  אורמיה מתחילת הקריירה שלו.
את נאור אורמיה אתם רואים בימים אלו על מסך הטלוויזיה שלכם בתוכנית “הצילו אני לא יודע לבשל” של הזכיינית קשת ,במקביל נאור אורמיה מוביל קמפיין של “קפה נמס עלית” במסגרת הפרויקט נבחרו על ידי בני הנוער אמנים שהרכיבו יחד את את ה”סופר גרופ”.
במהלך הפרויקט יצאו שלושה שירים- בין היתר כבר שוחרר השיר “נמס מימך” שהצליח להגיע ללמעלה משתי מיליון צפיות כמו כן גם הלהיט “שיר אהבה בשבילך” שכבר סוחף את הרשת וצפוי לצאת להיט נוסף.

נאור אורמיה – “והיא תראה