עופר לוי ורדיו מנטה תובעים את אסי עזר ודפנה לוסטיג ומיה דגן

עופר לוי ורדיו מנטה תובעים את אסי עזר ודפנה לוסטיג ומיה דגן
עופר לוי ורדיו מנטה תובעים את אסי עזר ודפנה לוסטיג ומיה דגן

אבי כאכון :כתב mako

הזמר הותיק סימן וי כשהצליח לגרום לתחנת רדיו אינטרנטית להפסיק לשדר בשבת, אבל את אסי עזר ומיה דגן ההישג הזה פחות הרשים. השניים השתעשעו בשידור ולא רק שעופר לוי לא צחק, הוא גם החליט לשלוח להם התראה לפני תביעה. אסי כבר לא יהיה מלכת השבת

לרגע חשבנו ששדרני הרדיו היחידים שאוהבים להסתבך אלו טל ברמן ואביעד קיסוס, אבל נראה שגם אסי עזר חיפש קצת עניין בחיים כשהחליט להסתבך עם הזמר עופר לוי ורדיו מנטה.

הסיפור מתחיל במאבקו של לוי בפתיחת עסקים בשבת, במסגרתו ביקש מתחנת הרדיו האינטרנטי המזרחי, “מנטה”, להפסיק לשדר בשבת.

בקשתו של הזמר התקבלה והופסקו השידורים ביום המנוחה. את הבשורה הם פרסמו בעמוד הפייסבוק שלהם, מה שלא חמק מעינו של מגיש הטלוויזיהו הרדיו, אסי עזר.

עופר לוי - המלך הוא עירום?
עופר לוי

ביום ראשון האחרון, במהלך תוכנית הבוקר של עזר עם דפנה לוסטיג ברדיו תל אביב, שוחחו עזר ומיה דגן (שהחליפה את לוסטיג באותו יום)

“מה את אומרת על זה שרדיו מנטה הפסיק לשדר בשבת?״ שאל אסי ונענה: “״אני אומרת שזה הגיוני קודם כל כי באמת עופר לוי עובד כל השבוע בלא לעשות כלום, הוא חייב לנוח מזה, קודם כל כי הוא נראה לי בן אדם עייף כזה”.

עזר הוסיף ואמר: ״מה זה הוא התחזק, הוא עכשיו חושב שהוא באבא סאלי. תמיד אני אוהב שכל אלה שעשו עבירות ושנתפסו ונשפטו וזה, הם פתאום נהיו צדיקים, צדיקים גמורים, האיש הזה עכשיו הוא קדוש״.

הבדיחות על חשבונו של הזמר הגיעו גם אליו שהחליט, יחד עם תחנת הרדיו, לשכור את שירותי של עורכת הדין שפרה ועקנין ולהגיש לאסי עזר ודפנה לוסטיג (על אף שלא נכחה בשיחה) מכתב התראה לפני תביעה בגין לשון הרע.

“דברים אלו מהווים לשון הרע בכוונה תחילה תוך נסיון לפגוע במרשיי בעיני הבריות בעיני קהל המאזינים הרב על ידי ביזויים של מרשיי״, נכתב. עוד נכתב כי במהלך השידור סימס מנכ”ל התחנה לעזר וזה החליט להקריא את ההודעה בשידור.

עופר לוי ורדיו מנטה תובעים את אסי עזר ודפנה לוסטיג ומיה דגן
עופר לוי ורדיו מנטה תובעים את אסי עזר ודפנה לוסטיג ומיה דגן

במכתב הם דרשו, בין היתר, התנצלות והבהרה בשידור כי הדברים שנאמרו היו שקריים. באם לא ייעשה כך תוך שבוע – הצדדים יפגשו בבית המשפט כאשר סכום התביעה יעמוד על מיליוני שקלים.

19.אי היענות לדרישה זו בתוך 7 ימים ממועד משלוח מכתבי זה תוביל להגשת תביעה בבית המשפט ללא שהיות. ברי, שסכום התביעה יעמוד על סדר גודל של מליונים, שכן, ציבור החוזרים בתשובה הלא קטן, ותעשיית המוזיקה המזרחית ישמחו לשים קץ להשתלחויות חסרות רסן של שדרנים ו/או כתבים, ובכללם כתבייך.

מ”רדיו מנטה” נמסר:

“עצוב מאוד ששדרני רדיו מתבטאים בצורה כזאת ואין שום רסן ומעצורים. היה לי קשה לשמוע את הלגלוג והזלזול. ואני רוצה גם להגיד למר אסי עזר הנכבד, השבת היא לא בדיחה, וזה לא האח הגדול ולא כוכב נולד, השבת היא מקור הברכה. רדיו מנטה שומר את השבת באהבה גדולה לכבוד בורא עולם, וכן זכות גדולה לחבר איש יקר וזמר ענק כמו עופר לוי, שדחף ונתן את הפוש האחרון שזה יקרה. השם ישמור אותו ואת כל בית ישראל. אני מאחל גם לאסי ולמגישה שאיתו שיזכו לשמור את השבת “כי אשמרה שבת אל ישמרני”. מקווה שבעתיד לא נשמע דברים מזעזעים כאלו, ובהזדמנות זו עם ישראל היקר תשמרו את השבת שבת קודש הקודשים”.

לוי מסר בתגובה:

״אני מעולם לא דיברתי לשון הרע על אסי עזר. יכולתי לומר עליו דברים ולא אמרתי והוא אמר עלי דברים לא נכונים. אם אני אגיד עליו דברים, הם בטוח יהיו נכונים. אני נשאר ברמה שלי וכולם יודעים אותה כולל הם. מי הם ומה הם עושים, מה הם אוכלים טרפות ונבלות ועם מי הם ישנים בלילה. היא אמרה שהייתה בהצגה על הבמה עם חזיה ותחתונים והיה לה קר והיא אוכלת פיצה עם המבורגר. הם סדום ועמורה ערב רב מתעסקים עם לשון הרע, שפיכות דמים גילוי עריות הלבנת פני אדם ברבים לא הייתי בבית הסוהר, לא הייתי עצור מעולם, לא גנבתי אף אחד ונהפוך הוא- אותי גנבו”.

מרדיו תל אביב נמסר בתגובה:

“אין תגובה”.

עופר לוי ורדיו מנטה תובעים את אסי עזר ודפנה לוסטיג ומיה דגן