רז חדד – “לעוף על העולם”

לאחר צאת הסינגלים 'אל תבכי'' ו'חוץ ממך' שזכו לעשרות אלפי צפיות ביוטיוב  ופרגון מצד מבקרי המוסיקה ואנשי הרדיו, רז חדד משחרר סינגל שלישי 'לעוף על העולם'. 'לעוף על העולם' להיט קיץ קצבי ומרענן, אשר מביא פן נוסף של חדד, עם המסר של תחיה את הרגע, "שחררו את החבל ותשכחו מהכללים!" את השיר כתב והלחין יוני רועה לצד עיבוד והפקה מוסיקאלית  של דודו קומה. בין הכותבים והיוצרים באלבום החדש שעתיד לצאת בקרוב: יוני רועה, קובי אוז, ארכדי דוכין, גל שריג, אהובה עוזרי, טל שגב, ברק רוני ואחרים. רז חדד: "במשך שלוש שנים, אספתי חומרים לאלבום החדש, ביחד עם יוני רועה, בדרך איטית ובטוחה, ממיטב הכותבים והיוצרים בארץ. בחרתי כל שיר בקפידה. זו התרגשות גדולה מאוד עבורי. מקווה שתאהבו. האזנה ערבה, רז חדד."  מילים ולחן: יוני רועה  | עיבוד: דודו קומה רז חדד -  "לעוף על העולם"
רז חדד לעוף על העולם

לאחר צאת הסינגלים ‘אל תבכי” ו’חוץ ממך’ שזכו לעשרות אלפי צפיות ביוטיוב
ופרגון מצד מבקרי המוסיקה ואנשי הרדיו, רז חדד משחרר סינגל שלישי “לעוף על העולם“.
‘לעוף על העולם’ להיט קיץ קצבי ומרענן, אשר מביא פן נוסף של חדד, עם המסר של תחיה את הרגע, “שחררו את החבל ותשכחו מהכללים!” את השיר כתב והלחין יוני רועה לצד עיבוד והפקה מוסיקאלית של דודו קומה.

בין הכותבים והיוצרים באלבום החדש שעתיד לצאת בקרוב:
יוני רועה, קובי אוז, ארכדי דוכין, גל שריג, אהובה עוזרי, טל שגב, ברק רוני ואחרים.

רז חדד:
“במשך שלוש שנים, אספתי חומרים לאלבום החדש, ביחד עם יוני רועה, בדרך איטית ובטוחה, ממיטב הכותבים והיוצרים בארץ. בחרתי כל שיר בקפידה. זו התרגשות גדולה מאוד עבורי. מקווה שתאהבו. האזנה ערבה, רז חדד.”

מילים ולחן: יוני רועה | עיבוד: דודו קומה

רז חדד – “לעוף על העולם