ליאור פרחי – ”בובה של לילה”

לאחר ההצלחה המסחררת ללהיט ”ילד רע” ליאור פרחי משחרר את הסינגל הבא שכובש את עולם הספורט: “בובה של לילה”, שיר הנושא מתוך תכנית הספורט הסאטירית המשודרת בערוץ 5

ליאור פרחי משחרר בימים אלו סינגל נוסף אל תחנות הרדיו – ”בובה של לילה”, שיר הנושא מתכנית הספורט הסאטירית המשודרת בערוץ הספורט. פרחי הלחין את השיר למילים שכתב רמי לב, זאת לאחר ההצלחה המסחררת לה זוכה פרחי, הכוללת את הקליפ ללהיט ”ילד רע” ולהיטים רבים אחרים.

ליאור פרחי – זמר, יוצר, כותב ומלחין, כבש בשנים האחרונות את תחנות הרדיו עם הלהיטים ”ילד רע”, ”שיר הפראייר”, “חשמל באוויר”, “כמו כפפה”, “מסוחרר” וכמובן “תיזהר ממנה” גירסת 2008, בביצוע מחודש עם סבלימינל. פרחי הוציא עד היום שמונה אלבומים: “שירת הלב” (1995), “ההופעה” (1998), “את כל חיי” (1999),”גבר משתגע” (2000) שהפך ללהיט, עם שיר הנושא שביצע בדואט עם משה דץ, “מת עלייך” (2003) , סיגליות (2004), “חשמל באוויר” (2008) כולל הלהיט “תיזהר ממנה” ו”מתנה” שיצא לאור אשתקד. בנוסף, פרחי אחראי לכתיבת מילים ולחנים ללהיטים הגדולים: “בשבילך נוצרתי” , “עד הסוף” , “תיזהר ממנה”, “חשמל באוויר”, “ילד רע” ועוד רבים וטובים.