עומר אדם – “מוזיקה ושקט” אלבום חדש

עומר אדם

עומר אדם – “מוזיקה ושקט” אלבום חדש

בתוך פחות מ 4 שנים הפך עומר אדם לאחד מהאמנים המצליחים, מעניינים, מיוחדים, ומהפכניים שידעה תעשיית המוזיקה בישראל.
הוא שבר את שיאי הצפייה ביו טיוב, מהאמנים הכי מחופשים בגוגל, הורדות סלולר מטורפות, הופעות סולד אאוט בקיסריה, האנגר, מתחם הרכבת בירושלים, מרכז הקונגרסים בחיפה ועוד… מכירות אלבומי זהב ופלטינה, שרשרת להיטי ענק ברדיו, וחיבורים מוזיקליים מפתיעים.
עומר אדם חובק אלבום חדש ושלישי במספר “מוזיקה ושקט”.
לא סתם קוראים לאלבום הזה “מוזיקה ושקט”.
בשנתיים האחרונות, עבר עומר התבגרות מהירה הן ברמה האישית והן ברמה המוזיקלית
הוא התגייס לצה”ל, החל ליצור לעבד ולהפיק בעצמו מוזיקה, ומעורב באופן אישי בכל בחירה ותו באלבום הנוכחי.
האלבום החדש הוא אלבום שונה מקודמיו, הוא מכיל 19 שירים שאת רובם לא שמעתם עדיין בניגוד לאלבומים קודמים שרוב הסינגלים כבר יצאו טרם יציאת האלבום.

גם באלבום הזה ישנם להיטים גדולים שהפכו ללהיטי ענק בשטח וברדיו ומיקמו את עומר אדם בצמרת הגבוהה של ספקי הלהיטים של השנה האחרונה, להיטי ענק כמו: “מאמי זה נגמר”, “וואי לי” ,”כובשת”, “נסיכה”, “כמו בימים”, “תל אביב” ואפילו “משוגע” (עם צמד TYP) לצד שירים חדשים שאת חלקם כתב ועיבד עומר בעצמו.

באלבום החדש עבד עומר עם מיטב היוצרים והמוזיקאים בתעשייה שכתבו, הלחינו, עיבדו והפיקו ולקחו חלק באלבום החדש: עברי לידר, ג’וני גולדשטיין, תמיר צור, נדב ביטון, דורון רוקח, אסף צוריה, אבי אוחיון, רותם כהן, אלירן אביטל, ליאור מיארה, אבי גוטמן, דורון מדלי, רביב רם בן-מנחם, שי אלמגור, אדיר דנון, אור פריי, מאור שושן, דורון אלימלך, אליאב מועלם, HENREE, דודי אוחיון, עמית בלייז, שרון גל ועוד.

האלבום הזה הוא סוג של מסע פנימי של תהייה וחיפוש בעולם המוזיקה בכלל ובחיים בפרט.
בשנתיים האחרונות עבד עומר באולפן שם הקליט למעלה מ 35 שירים מתוכם נבחרו בקפידה 19 שירים לאלבום החדש.
השיר הפותח נקרא “שקט” – בלדה מרתקת שלוקחת אותך במסע של להיות או לא להיות בין הקינה לעצבות בין הבדידות לבין הביחד או בלי תמרורים שיסמנו לך את הדרך. והאלבום מסתיים שוב בבלדה מעניינת שנקראת “מוזיקה” – “את מאירה לי את הלילה וסוגרת את היום, רק איתך אני בטוח שאגשים את החלום” ככה מסתיים האלבום של עומר. שיר אהבה ספק לאישה ספק למוזיקה.

בין 2 השירים תוכלו למצוא בלדות מרתקות כמו “הימים קשים”, “אל תיקחי” ושירים קצביים שמופקים בצורה שונה ואחרת מאלבומיו הקודמים כמו “אלף פעמים”.

עומר אדם עשה מה שאף אומן צעיר אחר לא עשה בתעשיית המוזיקה בישראל מעולם. עשה מהפכה ויצר סטנדרטים חדשים. עכשיו כשהוא לא צריך להוכיח את עצמו ומוביל בבטחה כאחד מהזמרים הגדולים של העשור האחרון בכל פלטפורמה אפשרית הוא מביא אלבום מגוון, מרתק ואישי. אלבום שיוצא עמוק מהלב עם רגש, תעוזה וייחודיות. עומר אדם במיטבו.

עומר אדם – “מוזיקה ושקט