הוקפא השכר המגיע למושיק עפיה מהפקת “האח הגדול”

הוקפא השכר המגיע למושיק עפיה מהפקת "האח הגדול"
הוקפא השכר המגיע למושיק עפיה מהפקת “האח הגדול”

בית המשפט המחוזי מרכז-לוד החליט אתמול (רביעי, 10 ביוני) לאסור באופן זמני על חברת אנדמול ישראל, המפיקה את “האח הגדול”, להעביר לליאם הפקות או לכל גורם אחר כספים המגיעים לזמר מושיק עפיה, המצוי בפשיטת הרגל בעקבות חובות, בעבור השתתפותו בתוכנית, וזאת כדי למנוע הברחת נכסי החייב. בכך נענה בית המשפט לבקשת עו”ד דוד גולדבלט, שמשמש כמנהל המיוחד בתיק פשיטת הרגל של עפיה. על פי פרסומים בתקשורת, מושיק עפיה צבר חובות בגובה של מעל ל-1.8 מיליון ש”ח, ואמור לקבל סכום של מעל ל-100 אלף ש”ח מהפקת “האח הגדול“.

הוקפא השכר המגיע למושיק עפיה מהפקת “האח הגדול”; מקורבו: “דרישה תמוהה”
בית המשפט אסר על הפקת “האח הגדול” להעביר לנציגיו של מושיק עפיה, המצוי בפשיטת רגל בעקבות חובות, את הכספים המגיעים לזמר בעבור השתתפותו בתוכנית. מקורב לעפיה: “זו דרישה תמוהה”

גורם המקורב למושיק עפיה אמר לוואלה תרבות: “הדרישה של המנהל המיוחד בתיק פשיטת הרגל תמוהה בעיני, שכן מושיק עפיה מיוצג על ידי ליאם הפקות, והעסקה נחתמה על ידי אנדמול מול ליאם הפקות, ולא מול מושיק. כשההצעה של האח הגדול עמדה על הפרק, עמדו לנגד עינינו העיקולים ומה שמסביב, ולמושיק היה ברור שהוא לא הולך להרוויח כסף. הוא עומד בכל תנאי התשלומים של הפשיטה לרגל. מושיק עובד על עצמו, משלם את כל מה שצריך כמו ילד טוב, הכל נעשה בשקיפות מוחלטת. חושבים שיש למושיק פה איזושהי הכנסה מטורפת, כאילו שעלו כאן על איזשהו מטמון. זה חוזה ברור ומוכר בין שתי חברות גדולות. אין כאן שום ניסיון לעקוף את הרשויות. זה לא איזשהו חוזה שנעשה בחושך. הכל גלוי לעין”.
הוקפא השכר המגיע למושיק עפיה מהפקת “האח הגדול