ליאור נרקיס בהיכל נוקיה

בהשקעה חסרת תקדים מצליח ליאור נרקיס לתעד ב  DVD  פסגה נוספת בקריירה המוזיקלית שלו במופע מרהיב ועוצר נשימה שטרם נראה כמותו בישראל .

בישראל .
אין ספק שזהו מופע ססגוני בהשקעה שלא הייתה מביישת את מיטב ההפקות הבינלאומיות.
עשרים ושלושה נגנים וזמרי ליווי, חמישה עשר רקדנים שהרעידו את הבמה במהלך המופע, עיצוב תאורה בתלת מימד, בימה אשר יובאה במיוחד מלאס ווגאס ועליה מעופף המתופף מעל הקהל המשולהב, מסכי ענק, ווידאו ארט מוקפד וכולם לוקחים חלק בחגיגה אין סופית של להיטים כשעל הבמה כמו פצצת אטום מלך הערב, ליאור נרקיס מנצח על הקהל ששואג את שיריו ומרעיד את ההיכל.
כמו במופע גם בהפקת ה- DVD לא התפשר נרקיס ובחר בקפידה בצוות אנשי הסאונד מאולפן ההקלטות של PLUTO (דורג לאחרונה בין חמשת האולפנים הטובים בעולם) אשר הצליחו לתעד את החוויה המוסיקלית שיצר המעבד יעקב למאי באופן מושלם, על צילום המופע אמונים היו צוות של 12 צלמים “סטודיו אז-אולי” אשר הקפידו על צילום חם וקרוב כזה המבטיח לצופה בבית להרגיש כאילו הוא יושב במתחם ה VIP בנוקיה.
ליאור נרקיס : ” אין לי ספק כי ביחד עם במאי המופע שמוליק בכר ואנשי המקצוע הטובים בעולם יצרנו מופע שהוא חוויה בלתי נשכחת ,עיקר האתגר בעבודה על ה DVD היה להצליח להעביר לצופה ולמאזין בבית את כל מה שהיה על הבמה ואני מאמין שהצלחנו ובגדול! ”
זהו אלבום ההופעות השלישי במספר שמוציא ליאור נרקיס. בשנת 2010 הוציא את המופע בהיכל התרבות בתחילת שנת 2011 את המופע בקיסריה שזכה לביקורות נלהבות ונמכר בהצלחה מרובה.