מורן מזור – “רק בשבילו” אלבום

מורן מזור אלבום

מורן מזור –  “רק בשבילו” אלבום -מורן אשר כבשה את לבבות הקהל בעונה הראשונה של התוכנית “אייל גולן קורא לך” משיקה אלבום בכורה: “רק בשבילו

מורן מזור אשר זכתה לכינוי “הספרנית” משיקה היום אלבום בכורה מקורי.
לפני כשנתיים שבתה מורן מזור את קהל השופטים בעונה הראשונה של “אייל גולן קורא לך” עם קול יוצא דופן ואישיות כובשת, כעת שנתיים אחרי משיקה את אלבומה הראשון “רק בשבילו”.
מורן מזור מסרה:
“בתום שנתיים אינטנסיביות ועמוסות מאוד של עבודה, אני נרגשת להשיק היום את אלבומי הראשון. בשנתיים האחרונות יחד עם אייל גולן ויועצי המוזיקלי דורון מדלי , גיבשנו את הקו המוזיקלי לאלבומי, ליקטנו חומרים, שירים, טקסטים ולחנים ואני גאה בתוצאה המוגמרת.
לאורך כל הדרך נעזרתי באייל גולן ובדורו מדלי ויחד הצלחנו לאסוף 11 שירים אשר מהווים את האמת הפנימית שלי במוזיקה, כולי תקווה כי תיהנו”
אייל גולן מסר :
בשנתיים האחרונות נהניתי לעבוד עם זמרת צעירה , מוכשרת עם קול ענק ואמביציה ללא גבולות, אספנו 11 שירים שמאפיינים את מורן מזור ואת צבע קולה המיוחד, אני בטוח כי כל אחד יוכל להתחבר לשיר אחד באלבום ולמצוא את עצמו בלחנים ובטקסטים”
מורן מזור אשר זכתה בעונה הראשונה של אייל גולן קורא לך לא מעט פעמים נשאלה לגבי גוון קולה והאם היא זמרת מזרחית? מורן מזור מוכיחה באלבום זה כי גוון קולה וקשת בחירותיה רחבה, מכילה נגיעות ים תיכוניות ופופ ישראליות.
באלבום משתתפים מיטב הכותבים והמלחינים בישראל לצד כותבים ומלחינים חדשים וביניהם: יוסי גיספן, רותם כהן, דורון מדלי, אופיר כהן דורון אלימלך ואליאב מועלם, עידן יניב, חן מצגר, עינת הולדר עיבודים של תמיר צור ודודו קומה ועוד..
“רק בשבילו” כולל את מיטב הלהיטים שזכו לאין ספור השמעות ברדיו ויצאו במהלך השנתיים האחרונות : ” אני כאן ” – שיר הזכייה בתוכנית ” אייל גולן קורא לך ” “נסיך שלי”, “חודרת לליבך ” , וכמובן “רק בשבילו “, שיר נושא האלבום והנבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2013.