משה פרץ – “בחור חדש” אלבום

משה פרץ - "בחור חדש" אלבום
משה פרץ – “בחור חדש” אלבום

בחור חדש” אלבומו השמיני של היוצר והזמר משה פרץ

האלבום השמיני של הזמר והיוצר משה פרץ הינו אלבום ייחודי וחזק אשר מביא את אוסף החוויות והרגעים שחווה האומן בשנה האחרונה. כל רגע הינו מיוחד וייחודי השונה זה מזה ולאורך כל האלבום מורגשת הנשמה של משה ונשמר הסגנון הייחודי לו. כל שיר באלבום עומד איתן בפני עצמו עם סגנון ועיבוד אשר נתפר בדיוק למידותיו, זהו האלבום המגוון ביותר עד כה של פרץ אשר מתקדם ומתנסה בסגנונות מוסיקליים נוספים ומפתיעים.

“משה פרץ בהשקת אלבומו השמיני החדש יותר מהכל הוא אוסף של שירים ייחודים ושונים זה מזה. באלבומים הקודמים השירים יתכנסו לקו המוסיקלי שלי, הפעם לכל שיר נתתי את הטיפול האישי המתאים לו. הרגשתי שאני רוצה להתחבר לעצמי אל השירים ולא שהם יתחברו אליי. השיר קרמלה קיבל טיפול לטיני ספייסי עם עיבוד שאפיין את הלהיטים הלטינים לפני עשור.השיר דהו האותיות קיבל צבע מוסיקלי עמוק ואותנטי בסגנון ששואב השראה מהזמרת המוערכת אהובה ז”ל עוזרי אשר מאוד השפיעה ועדיין משפיעה על הסגנון המוסיקלי שלי .”אל השיר לילות ארוכים ניגשתי עם סאונדים וFEEL של אומני r&B שאני מעריך כמו דריק וקניה ווסט ואת השיר טיסה 5325 ניגשתי ברוח השיר ITS NOT OK של קייטי פרי, שיר הנושא בחור חדש קיבל את הוייב האלקטרוני שנוצר בעבודה המשותפת על המופע יחד עם דיג’י יינון יהל.”

האלבום “בחור חדש” הופק באולפן האישי של משה פרץ ובשיתוף עם אבי אוחיון, דורון מדלי, ינון יהל,מתן דרור. האלבום מגיש שלושה-עשר שירים, אשר מתוכם תשעה היה שותף בכתיבה ובלחן משה פרץ בהם “אחות קטנה”-מילים ולחן משה פרץ ואבי אוחיון, “קרמלה”-מילים ולחן משה פרץ, אבי אוחיון ודורון מדלי, “בחור חדש”-מילים ולחן משה פרץ ואבי אוחיון, “יום רודף יום”-כתב והלחין משה פרץ, “תרקדי”-מילים ולחן משה פרץ ואבי אוחיון, “שורף אותי”-מילים ולחן אבי אוחיון ומשה פרץ, “על משכבי”-מילים ולחן אבי אוחיון ומשה פרץ, “כוס של יין”-מילים ולחן משה פרץ, “בין כל האנשים”-מילים ולחן משה פרץ, ושלושה שירים נוספים: “דהו האותיות” אשר כתבו והלחינו תמר יהלומי, לידור סולטן ויונתן קלימי, “משוגע”-מילים ולחן דולב רם ופן חזות, “לילות ארוכים”-מילים סהר חגי ולחן ניצן קייקוב, “טיסה 5325”- מילים אבי אוחיון ולחן אבי אוחיון ומתן דרור.

משה פרץ, בן 33, הינו כותב, מלחין וזמר ישראלי. מאחוריו שבעה אלבומים: “מביט אל המרומים”, “אש”, “אלייך”,”מהשמיים” “זיקוקים”,”כל המילים השמחות” ו”סימני הזמן” בהם להיטים רבים: “אש”, “האישה שלי”, “אלייך”, “כל בוקר”, “אין כמוך”, “שתיים בלילה”, “אשמור עלייך”, “זיקוקים”, “סימני הזמן”, כוס של יין ועוד. בשנה האחרונה השיק פרץ את הסינגלים “קרמלה”, “כוס של יין”, “לילות ארוכים”,ו- “טיסה 5325” מתוך אלבומו השמיני אשר יוצא בימים אלה: “בחור חדש”.
בינואר 2010 הוכרז משה פרץ כזוכה בפרס ע”ש עוזי חיטמן “תגלית השנה” של אקו”ם. משה פרץ אשר כיכב בגמר התכנית “רוקדים עם כוכבים”, שימש כמנטור בתכנית הטלוויזיה “בית ספר למוסיקה” ושופט בעונת העשור של התכנית “כוכב נולד” ומתחיל בקרוב את צילומי התכנית “אקס פקטור” כשופט בפאנל השופטים.בימים אלו יוצא פרץ במופע חדש “בחור חדש”.

משה פרץ – “בחור חדשאלבום