סגיב כהן – “כול שי כלאם” אלבום חדש

סגיב כהן – "כול שי כלאם" אלבום חדש
סגיב כהן – “כול שי כלאם” אלבום חדש

דווקא עכשיו, במקביל לשיתוף הפעולה המצליח עם דקלון (באלבום ומופע חדשים),
בוחר סגיב כהן להוציא אלבום אישי חדש משלו. כול שי כלאם – מהווה סיכום פעילות של שנתיים (2012 – 2014)
ובו כל הסינגלים אשר ראו אור לאורך תקופה זו.
חלק מהשירים הפכו לריקודי עם זוכי פרסים (“יורקת אש”, “יש כאן במה”),
חלקם להיטי רדיו אזורי (“עולם”, “איך זה שכוכב”),
ואחדים מהם הפכו המנונים של ממש (“כול שי כלאם”, “ברכת הדרך”).
פנים רבות לו, ליוצר-זמר הייחודי כל כך, סגיב כהן.
צעירים מסלסלים רבים מספור מסתערים חדשות לבקרים על היכלי תרבות, תכניות ריאליטי,
טורי רכילות, ואתרים ברשת. רובם המוחלט מחפש רגע של תהילה, פריצה מיוחלת, וכסף גדול.
לרב קשה עד מאד להבדיל בין האחד למשנהו, הן מבחינת גוון הקול ואיכות ההגשה,הן מבחינת בחירת הקו המוסיקלי.
ואולם, כשמדובר בסגיב כהן, עולם המושגים מגיע מעידנים אחרים.
עידנים בהם לדרך אותה עושה האומן הייתה חשיבות עליונה (ולו מבחינת היכולת לצבור ניסיון וקהלים מהשטח, להפיץ הבשורה מפה לאוזן). תקופות בהן לשפה העברית הייתה עדנה, ולהגייתה המוקפדת תפקיד מכריע. שנים בהן היעד היה השיר, וחותם אישי, וולא פלייליסט כזה או אחר. ימים בהם החפזון היה מ…השטן.
בין אם בבית הכנסת כילד ובין אם על ספסל הלימודים ב”רימון”, סגיב – סקרן תאב חיים מיסודו – מעולם לא פסק מלחפש מקורות השראה סגנוניים (שירת ארץ ישראל הישנה והטובה, זמר ים – תיכוני, מוזיקת עולם, פופ, רוק, גוספל ועוד). ארגז כליו עשיר מאין כמוהו, יכולותיו בהתאם (לא רק ככותב-מלחין, אלא גם כטכנאי-מעבד-מפיק באולפן ביתי מאובזר ומקצועי בביתו אשר בפרדס-חנה)
עבור סגיב כהן זהו אריך נגן חמישי במספר !!!! (לא כולל האלבום עם דקלון!).
הלהיטים המעטרים אלבומים אלה מנוגנים שוב ושוב בתחנות הרדיו האזוריות וזוכים לאהדה הולכת וגוברת עם כל שנה נוספת של פעילות. “חכי עוד רגע”, “בדרך אליך”, “הללו”, “שימני כחותם”, “ישקף”, “מה לך”, “בסרט התמים”, ועוד ועוד.
זאת ועוד, סגיב מקפיד לשתף פעולה עם מיטב אומני ישראל. גלי עטרי (לה כתב והלחין סגיב אלבום שלם, “בין האש ובין המים”, כולל נכס צאן ברזל בדמות הדואט “מהמרחקים”), ריטה (הסינגל אחרון שהוציאה), ועוד ועוד. סוללה ארוכה של מבצעים מכל גווני הקשת המוזיקלית הישראלית מתדפקים על הדלת השכם וערב ומייחלים לשיר חדש….
סגיב בשלו. אט – אט, עקב לצד אגודל, מבמה לבמה, משיר לשיר, בונה יסודות חזקים ומכה שורשים עמוקים בתרבות המוזיקלית (התזזיתית כל כך ) של כולנו. הכרה על פועלו קיבל סגיב לאחרונה, בדמות פרס עידוד היצירה למלחין, מטעם אקו”ם.
בעודו סוגר מעגל בשיתוף פעולה מרתק וחוצה דורות עם דקלון והשירים עליהם גדל, פותח סגיב כהן מעגלים חדשים ומדגיש את יצירתו המקורית והמגוונת.

סגיב כהן – “כול שי כלאםאלבום חדש