שרית חדד וכוכבי הסרט – “ישמח חתני”

שרית חדד וכוכבי הסרט - "ישמח חתני"
שרית חדד וכוכבי הסרט – “ישמח חתני”

שרית חדד וכוכבי הסרט “ישמח חתני” מבצעים את שיר הנושא של הסרט
לקראת עליית הסרט “ישמח חתני”, המועמד ל-5 פרסי אופיר וישתתף בחודש ספטמבר בפסטיבל טורונטו במסגרת CW Speakers, נפגשו כוכבי הסרט – אוולין הגואל, אורנה בנאי, עינת שרוף, אביב אלוש, איציק כהן, יפית אסולין, שרון אלימלך, הרצל טובי, חיים זנאתי ואסף בן שמעון – עם שרית חדד לצילומי הקליפ לשיר הנושא. שם השיר כמו שם הסרט הוא “ישמח חתני”, המשמש כפיוט בברי מצווה וחתונות בקרב קהילות ישראל השונות.
עבור שרית חדד, אחת מהזמרות האהובות והמצליחות בישראל, מדובר בפעם הראשונה שהיא שרה שיר נושא לסרט. שיתוף הפעולה בין הפקת הסרט לשרית נוצר לאחר שחברות ההפקה פאי סרטים וסרטי יונייטד קינג פנו אליה.
פאי סרטים: “הסרט ישמח חתני מספר על קבוצת נשים בקהילה מסורתית בירושלים שנלחמות על מקומן, על הקהילה שלהן ועל הזכות להשמיע את קולן. מתחילת העבודה על הסרט רצינו שבסיומו יהיה ביצוע חדש לשיר ישמח חתני.
היה לנו חשוב שכפי שהפסקול הנפלא של הסרט שנכתב על ידי אהובה עוזרי ושאול בסר, יהיה קול נוסף של הנשים הללו , שיר הסיום יהדהד את קולן . המפיק משה אדרי הציע את שרית חדד, ומיד פנינו אליה בשל קולה היחיד במינו המוזיקה הנפלאה שלה, וההשראה שהיא משמשת לנשים.
שמחנו והתרגשנו כשהיא הסכימה לעבד ולבצע את השיר במיוחד עבור הסרט והתוצאה הסופית הפכה את סופו של הסרט לשיא מרגש במיוחד.”
פסקול הסרט כאמור הולחן על ידי אהובה עוזרי, פזמונאית ומלחינה כלת פרס אקו”ם, בשיתוף פעולה עם שאול בסר (“גט”). זוהי הפעם הראשונה שעוזרי מלחינה פסקול של סרט קולנוע. עוזרי ובסר מועמדים לפרס אופיר למוסיקה הטובה ביותר על הפסקול שהלחינו לסרט.
הסרט זכה בחמש מועמדויות לפרס אופיר, בנוסף למוסיקה בקטגורית שחקן המשנה הטוב ביותר לאביב אלוש, בקטגורית שחקנית המשנה הטובה ביותר לאורנה בנאי, לתלבושות ולאיפור.
“ישמח חתני” היא דרמה קומית אנושית ומחממת לב על עולמה של קהילה ירושלמית שלווה מטלטל בעקבות מפגש מקרי עם רב כריזמטי צעיר. בעוד הגברים נסחפים אחריו, יוצאות נשותיהן למאבק על מקומן ומעמדן בניסיון לאחד מחדש את הקהילה.
“ישמח חתני” הוא סרט הקולנוע הראשון של הבימאי והתסריטאי אמיל בן שמעון. את התסריט כתבה התסריטאית שלומית נחמה שגדלה בשכונת הבוכרים בירושלים, בהשראת סיפור משפחתה, שהייתה חלק מקהילה שאינה עוד, לאחר שרוב אנשיה התחרדו.
הסרט עתיד לעלות לבתי הקולנוע ב-29/9/16

שרית חדד וכוכבי הסרט “ישמח חתני